חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתחם LEGO® X-TREME בפארק לגולנד גרמניה (Deutschland) במינכן

מתחם LEGO® X-TREME בפארק לגולנד גרמניה (Deutschland) במינכן

Powered by GetYourGuide
מתחם LEGO® X-TREME בפארק לגולנד גרמניה (Deutschland) במינכן

עזרה עם תכנון החופשה בלגולנד?

מתחם LEGO® X-TREME בפארק לגולנד גרמניה (Deutschland) במינכן

דמיינו מקום שבו גבולות הדמיון מוגדרים מחדש ללא הרף, שבו יצירתיות וחדשנות נפגשות במיזוג מרהיב של צבע ושמחה. ברוכים הבאים למתחם LEGO® X-TREME בפארק דויטשלנד במינכן, פלא של כושר המצאה המזמין מבקרים בכל הגילאים לחקור את האפשרויות האינסופיות של לבני לגו.

מקלט זה הוא לא רק עדות למותג לגו® האיקוני אלא מחווה לדמיון של ילדים ומבוגרים כאחד, המציע חוויה סוחפת המשלבת את הריגוש של אטרקציות אינטראקטיביות עם הנוסטלגיה של אבני הבניין האהובות. בין אם אתם מתפעלים מהעתקי לגו® מתנשאים, צוללים באופן מעשי לתוך סטים טכניים ודופלו, או משחררים את היצירתיות שלכם בסדנאות יצירה ויצירה, מתחם LEGO® X-TREME הוא מסע דרך נפלאות הבנייה והיצירתיות.

ברוכים הבאים לעולם שבו יצירתיות פוגשת חדשנות, ודמיון אינו יודע גבולות. מתחם לגו אקס-טרים (LEGO® X-TREME) שוכן בלב פארק דויטשלנד (Deutschland Park) במינכן (Munich), ומהווה פלא של חוויות בידור וחינוך. מדריך טיולים זה נועד לקחת אתכם למסע בין האטרקציות השונות שלה, ומציע הצצה למקום שמתעלה על גיל וזמן. כאן, לבני לגו® מתעוררות לחיים בצורות ובגדלים שמעולם לא דמיינתם, החל מהעתקים מתנשאים של מונומנטים בעולם האמיתי ועד נופים מורכבים המספרים סיפורי פנטזיה והרפתקאות.

במתחם LEGO® X-TREME, המבקרים מוזמנים לחקור יקום העשוי כולו מאותם קוביות פלסטיק איקוניות, אך עם רמת התרגשות ומעורבות שהיא הרבה מעבר לסשן משחק סטנדרטי. בין אם אתה בונה מנוסה שמחפש לבחון את גבולות היכולת הטכנית שלך, יוצר צעיר שמגלה את חדוות הבנייה, או מעריץ של אמנות על צורותיה הרבות, מתחם זה מציע משהו מיוחד לכולם. החל מרפליקות לגו מעוצבות בקפידה המסנוורות מפרטים ועד לאטרקציות אינטראקטיביות שפועמות בפעולה, כל פינה במתחם מעודדת את האורחים לדמיין, ליצור וללמוד.

מדריך זה נועד לא רק להדגיש את התכונות והאטרקציות העיקריות, כמו הסטים הטכניים המורכבים ודופלו למעריצים הצעירים, סדנאות יצירה ויצירה, או הפריטים הבלעדיים שנמצאים בחנות המזכרות, אלא גם לספק טיפים ותובנות מעשיים כדי להבטיח ביקור בלתי נשכח. אז בואו נצא למסע מרתק של מתחם LEGO® X-TREME, שבו כל לבנה מספרת סיפור, וכל ביקור משאיר רושם מתמשך. 🧱

היסטוריה של מתחם LEGO® X-TREME

המסע של מתחם LEGO® X-TREME בפארק דויטשלנד המפורסם במינכן מתחקה אחר מקורותיו בחזון שאפתני שהציבו מייסדיו. בהשראת המשיכה האוניברסלית של לבני לגו® וההיסטוריה ארוכת השנים של המותג בטיפוח יצירתיות ולמידה, הרעיון של חוויית לגו® סוחפת התעורר לחיים. מאז הקמתו, המתחם התפתח מתערוכה צנועה של העתקי לגו® למרכז רחב ידיים של חדשנות והנאה. הוא משלב בצורה חלקה את הנוסטלגיה של ערכות לגו® מסורתיות עם המשיכה החדשנית של אטרקציות אינטראקטיביות, מה שהופך אותו לפרק מרכזי בנרטיב של לגו®.

במהלך השנים עבר המתחם הרחבות ושיפוצים משמעותיים כדי להכיל אטרקציות חדשות ואת מספר המבקרים ההולך וגדל. כל שלב בהתפתחותו התאפיין במחויבות לשיפור חוויית המבקרים תוך שמירה על נאמנות לערכי לגו® של דמיון, יצירתיות, כיף, למידה, אכפתיות ואיכות. זה לא רק פארק אלא עדות למורשת המתמשכת של לגו® ולתפקידו בעיצוב מוחם וליבם של צעירים ומבוגרים כאחד. בעודנו חוקרים את ההיבטים השונים של מתחם LEGO® X-TREME, החל מערכות טכניות ודופלו ועד סדנאות אמנות ויצירה, אנו עדים למסע המדהים של מותג שהפך לשם נרדף לביטוי יצירתי ברחבי העולם.

אטרקציות אינטראקטיביות

מתחם LEGO® X-TREME בפארק דויטשלנד במינכן הוא גן עדן לחובבים בכל הגילאים, הכולל מגוון מהפנט של אטרקציות אינטראקטיביות המבטיחות חוויה מרתקת ובלתי נשכחת. מהרגע שהאורחים נכנסים פנימה, הם שקועים בעולם שבו יצירתיות פוגשת ריגושים, מוקפים בהעתקי לגו® מתוכננים בצורה גאונית ובמתקנים חדשניים שמגרים הן את המוח והן את החושים.

אחת האטרקציות האינטראקטיביות הבולטות היא LEGO® Racer, שבו המבקרים יכולים לבנות מכונית לגו® משלהם ולבדוק את מהירותה על מסלול מתוזמן דיגיטלית. זה לא רק מספק תחרות מרגשת, אלא גם מעודד הבנה מעשית של פיזיקה בסיסית ואווירודינמיקה. עבור מבקרים צעירים יותר, Duplo Playland מציע סביבה בטוחה וצבעונית לעסוק עם קוביות Duplo גדולות מדי, טיפוח מיומנויות התפתחות מוקדמת באמצעות משחק.

יתר על כן, אזור Adventure Quest סוחף את האורחים עמוק לתוך נרטיבים שובי לב, הדורשים עבודת צוות כדי לפתור חידות ולנווט בנופי לגו® מורכבים. אטרקציה זו ממחישה להפליא את כוחו של סיפור סיפורים אינטראקטיבי, המאפשר למבקרים להיות הגיבורים של הסיפורים שלהם. בנוסף, תחנות הבנייה הדיגיטליות המצוידות בתוכנת לגו® העדכנית ביותר מציעות טוויסט מודרני לבנייה קלאסית, ומאפשרות לאורחים לעצב ולהנפיש את יצירות הלגו® שלהם במרחב וירטואלי.

אטרקציות אינטראקטיביות אלה משרתות את כל קבוצות הגיל, ומבטיחות שכולם, מהבונה הקטן ביותר ועד הטכנאי המנוסה, ימצאו משהו שמעורר את העניין והיצירתיות שלהם. 🚀

סטים טכניים ודופלו

מתחם LEGO® X-TREME בפארק דויטשלנד במינכן מציע מקום מפלט לחובבים בכל הגילאים באמצעות מגוון רחב של סטים טכניים ודופלו. חלקים אלה, המספקים הן את הצעירים והן את הצעירים ברוחם, יוצרים איזון מושלם בין אתגר ליצירתיות, ומבטיחים שכל מבקר, ללא קשר לרמת המיומנות שלו, ימצא משהו שיצית את להבת 🛠️ הדמיון שלו.

עבור המהנדסים והאדריכלים השאפתנים, הסטים הטכניים מציגים עולם מורכב של אפשרויות בנייה. סטים אלה חורגים מהתחום המסורתי של לגו,® ופורצים גבולות עם המנגנונים המורכבים והמודלים המציאותיים שלהם. המבקרים יכולים לעסוק בהרכבה של מכונות, כלי רכב ומבנים מתוחכמים, שכל אחד מהם נועד להציע חוויה מעשית המשלבת כיף עם ערך חינוכי. זה לא רק על ביצוע הוראות, אלא גם הבנת המכניקה ואת עקרונות ההנדסה שגורמים להם לעבוד.

בינתיים, החלק של דופלו מותאם לחוקרים הצעירים. עם הלבנים הגדולות יותר והעיצובים הצבעוניים שלה, Duplo מספקת סביבה בטוחה ומרתקת לפעוטות וילדים בגיל הגן לבטא את היצירתיות שלהם. תחום זה הוא עדות למחויבות של לגו® לטפח מיומנויות התפתחותיות מגיל צעיר, לעודד מוטוריקה עדינה, זיהוי צבעים וטכניקות בנייה בסיסיות באמצעות משחק. אירועים ואירועים מיוחדים במתחם כוללים לעתים קרובות מפגשים המוקדשים לבונים צעירים אלה, מה שהופך אותו ליעד ידידותי למשפחות בתוך הפארק.

הן במערכים הטכניים והן בתחומי דופלו, הדגש הוא על למידה באמצעות משחק. מתחם LEGO® X-TREME מבטיח שכל מבקר, ללא קשר לגילו, יעזוב עם ידע חדש, מיומנויות, והערכה עמוקה יותר לאפשרויות האינסופיות של יצירתיות.

סדנאות יצירה

מתחם LEGO® X-TREME בפארק דויטשלנד במינכן הוא גן עדן לנשמה היצירתית, וסדנאות האמנויות והמלאכות הן גולת הכותרת שלו. סדנאות אלה, המיועדות למבקרים בכל הגילאים, הן עדות תוססת לאפשרויות הבלתי מוגבלות של לבני לגו®. כאן, בתוך הכאוס הצבעוני של היצירתיות, מעודדים את המשתתפים לתת לדמיון שלהם להשתולל, בהדרכת מדריכים מיומנים הבקיאים באמנות בניית הלגו®.

החל מבניית העתקים מורכבים בהשראת העתקי לגו® המדהימים שנדונו קודם לכן במדריך, ועד ליצירת יצירות מופת ייחודיות משלכם, סדנאות אלה מציעות חוויה מעשית המטשטשת את הגבול בין משחק לחינוך. המפגשים מתוכננים בקפידה כדי לספק רמות מיומנות שונות, ומבטיחים שגם מתחילים וגם בונים ותיקים ימצאו משהו שיעורר את העניין שלהם. מעבר ללבני לגו®, הסדנאות מתרחבות לחומרים נוספים, ומזמינות את המשתתפים לחקור את היצירתיות שלהם באמצעות מדיומים שונים.

יתר על כן, סדנאות האמנות והיצירה מספקות הזדמנות נהדרת לגיבוש משפחתי. הורים וילדים יכולים לשתף פעולה בפרויקטים, וליצור לא רק מודלים מורכבים, אלא גם זיכרונות מתמשכים. עבור אלה המחפשים מזכרת מוחשית מהביקור שלהם, פרויקטים שהושלמו לעתים קרובות ניתן לקחת הביתה, המשמש מזכרת אישית מחוויה בלתי נשכחת במתחם LEGO® X-TREME.

חנות מזכרות

אי אפשר פשוט לבקר במתחם LEGO® X-TREME בפארק דויטשלנד במינכן מבלי לעצור בחנות המזכרות התוססת. אוצר בלום זה של תענוגות לגו® מציע למבקרים את ההזדמנות לקחת חתיכה מהחוויה הבלתי נשכחת שלהם הביתה. החל מהעתקי לגו® בלעדיים המהדהדים את הפאר של האטרקציות האינטראקטיביות שנדונו קודם לכן, ועד למגוון רחב של סטים טכניים ודופלו לחובבים הצעירים, חנות המזכרות מתאימה לכל הגילאים ותחומי העניין.

לאספנים ולחובבי לגו®, החנות שומרת מהדורות מיוחדות ופריטים מוגבלים שאינם זמינים בשום מקום אחר. כאן, תוכלו למצוא ערכות בנייה מורכבות המשכפלות ציוני דרך היסטוריים או לוכדות את המהות של סמלי תרבות פופולרית, מה שהופך אותם למזכרות או מתנות מושלמות. בנוסף, החנות מציעה מגוון של מוצרים ממותג לגו®, כולל ביגוד, נייחים ואביזרים, מעוטרים בדמויות ונושאים לגו האהובים® ביותר. בין אם אתם מחפשים מזכרת לזכור את הביקור שלכם או מתנה מיוחדת לאדם אהוב בבית, חנות המזכרות במתחם LEGO® X-TREME עומדת מוכנה למלא את הצרכים שלכם.

מעבר לסחורה המוחשית, חנות המזכרות מגלמת בתוכה גם את רוח לגו® עצמה – יצירתיות, חדשנות ושמחה. כל פריט משמש תזכורת לרגעים הקסומים שבילו במתחם, החל מיצירת יצירות ייחודיות בסדנאות האמנות והיצירה ועד להתפעל מהעתקי הלגו® המלכותיים. כשאתה יוצא ממתחם LEGO® X-TREME עם הרכישה ביד, אתה נושא איתך לא רק מוצר אלא חתיכת חלום משותף, סמל של דמיון שהתגשם.

אפשרויות הסעדה

כאשר אתם חוקרים את העולם המרתק של העתקי לגו® ואטרקציות אינטראקטיביות במתחם LEGO® X-TREME בפארק דויטשלנד במינכן, מציאת המקום הנכון לסעוד בו הופכת לחלק מההרפתקה. המתחם מציע מגוון רחב של אפשרויות לסעודה המתאימות לכל הטעמים, ומבטיחות כי לכל מבקר, ללא קשר להעדפותיו התזונתיות או מגבלותיו, תהיה חוויה קולינרית מענגת. מחטיפים מהירים ועד חוויות אוכל מתוחכמות, מתחם LEGO® X-TREME מבטיח לספק את התשוקה שלכם עם מגע של יצירתיות.

עבור משפחות עם ילדים קטנים או כאלה המחפשים תדלוק מהיר בין פעילויות, בתי הקפה על פי נושא הפזורים ברחבי המתחם מציעים מגוון חטיפים, כריכים ומשקאות. מקומות אלה מושלמים לחטוף חטיף בצורת לגו, מה שהופך את חווית האוכל לייחודית ובלתי נשכחת. עבור מבקרים המעוניינים בארוחה בישיבה, מסעדות הגורמה שבמתחם מגישות מגוון רחב של מאכלים בינלאומיים, החל ממנות גרמניות מסורתיות וכלה במאכלים איטלקיים, אסייתיים ואמריקאיים אהובים. כל מסעדה מעוצבת באופן המשקף את הרוח החדשנית של מותג לגו, כאשר חלקן אף כוללות העתקים ונושאים של לגו בהשראת ערכות לגו פופולריות.

בהתחשב בדגש של המתחם על יצירתיות ובניית חוויות, אין זה מפתיע שאפילו אפשרויות האוכל במלון מציעות® יותר מסתם אוכל. מספר מסעדות מארחות חוויות סעודה אינטראקטיביות בהן האורחים יכולים לבנות יצירות קולינריות משלהם, תחת הדרכתם של שפים מיומנים. זווית אינטראקטיבית זו מבטיחה שהביקור שלכם במתחם LEGO® X-TREME יהיה מלא בשמחה יצירתית, גם בזמן הארוחות 🍴.

אירועים ואירועים מיוחדים

מתחם LEGO® X-TREME אינו עוסק רק באטרקציות אינטראקטיביות ופלאים טכניים; הוא משמש גם כמקום תוסס לאירועים שונים ואירועים מיוחדים המספקים חובבי לגו ומשפחות המחפשות חוויות ייחודיות. לאורך כל השנה, המתחם שוקק פעילות, ומארח כל דבר, החל מתחרויות בנושא לגו המאתגרות את המוח והיצירתיות של המשתתפים, ועד לחגיגות עונתיות שהופכות את הפארק עם קישוטים מרהיבים וסדנאות נושאיות. לדוגמה, LEGO Build-a-Thon השנתי מושך בונים מכל הגילאים, ומציע פלטפורמה להציג את כישוריהם באווירה ידידותית ותחרותית.

אירועים מיוחדים כמו ימי הולדת, ימי נישואין ומפגשים משפחתיים ניתן לחגוג גם במתחם LEGO® X-TREME, עם חבילות אירועים בהתאמה אישית המספקות גישה בלעדית לאטרקציות, סדנאות פרטיות ושירותי קייטרינג. חגיגות אלה נעשות בלתי נשכחות עם השילוב הייחודי של כיף לגו וחדוות הבילוי עם יקיריהם, והכל על רקע פארק דויטשלנד במינכן.

יתר על כן, המתחם משתף פעולה לעתים קרובות עם אמנים מקומיים ובינלאומיים בתערוכות אמנות לגו, ומציג העתקים ופסלים מדהימים של לגו שמדהימים את המבקרים – ומדגישים את ההצטלבות של לגו כמדיום הן למשחק והן לביטוי אמנותי. בין אם אתם משתתפים באירוע חד פעמי או בפסטיבל חוזר, מתחם LEGO® X-TREME מבטיח חוויה בלתי נשכחת מלאה בפליאה, יצירתיות ושמחה 🎉.

טיפים לביקור

תכנון ההרפתקה שלכם למתחם LEGO® X-TREME בפארק דויטשלנד במינכן יכול להיות מרגש כמו הביקור עצמו. עם זאת, כדי להבטיח שהחוויה שלך תהיה מהנה ונטולת מתח ככל האפשר, כמה טיפים של מומחים עשויים להיות שימושיים. בראש ובראשונה, תזמון הוא הכל. המתחם יכול להיות עמוס במיוחד בסופי שבוע ובחגים, לכן כדאי לשקול לבקר במהלך ימי חול וליהנות מאטרקציות נוספות עם זמני 🕓 המתנה קצרים יותר.

כשמדובר בלבוש ליום, נוחות היא המפתח. אתם תעמדו על הרגליים ותחקרו אטרקציות אינטראקטיביות, תתפעלו מהעתקי לגו, ואולי תשתתפו בסדנאות יצירה ויצירה. לכן, ללבוש נעליים נוחות ובגדים המתאימים למזג האוויר. מינכן יכולה להיות קרירה בבקרים ובערבים, אפילו בקיץ, כך שמעיל קל עשוי להיות רעיון טוב. אל תשכחו לארוז פריטים חיוניים כמו בקבוקי מים, חטיפים ואולי ערכת עזרה ראשונה קטנה, במיוחד אם אתם מבקרים עם בנאים צעירים הלהוטים לחקור כל פינה בסטים הטכניים ובאזורי דופלו.

טיפ נוסף שלא יסולא בפז הוא לתכנן את הביקור מראש. בדוק באתר הרשמי של המתחם אם יש אירועים מתוכננים או אירועים מיוחדים שעשויים לחפוף את הביקור שלך. אלה יכולים להציע חוויות ייחודיות אך עשויים גם להשפיע על רמות הקהל וזמני ההמתנה. לבסוף, אל תמהרו בביקורכם. מתחם LEGO® X-TREME נועד להצית דמיון ויצירתיות. הרשו לעצמכם ולחבריכם את הזמן לעסוק ולהוקיר באופן מלא כל רגע בהרפתקה 🌟 שאין דומה לה.

שאלות נפוצות: המדריך שלך למתחם LEGO® X-TREME בפארק דויטשלנד במינכן

יש לך שאלות לגבי הביקור הקרוב שלך במתחם LEGO® X-TREME? ריכזנו עבורכם כמה מהשאלות הנפוצות ביותר שיעזרו לכם לתכנן את הטיול המושלם.

  • האם ישנן מגבלות גיל עבור האטרקציות האינטראקטיביות ב- LEGO® X-TREME?
    אטרקציות מסוימות במתחם LEGO® X-TREME כוללות מגבלות גיל וגובה על מנת להבטיח את הבטיחות וההנאה של כל האורחים. מומלץ לבדוק פרטי אטרקציה ספציפיים לפני הביקור. 🎢
  • האם המבקרים יכולים להשתתף בסדנאות יצירה ללא ניסיון קודם?
    בהחלט! סדנאות האומנויות והיצירה נועדו לספק את כל רמות המיומנות, ממתחילים ועד בוני לגו מתקדמים. מדריכים נמצאים שם כדי להדריך אותך בתהליך, מה שהופך אותו לחוויה מהנה וחינוכית לכולם. 🎨
  • האם יש סחורה מיוחדת בחנות המזכרות שלא ניתן למצוא במקום אחר?
    כן, חנות המזכרות במתחם LEGO® X-TREME מתהדרת בסחורה בלעדית ובערכות לגו® במהדורה מוגבלת שאינן זמינות בחנויות רגילות, מה שהופך אותן לפריטי אספנות או מתנות מושלמות. 🛍️
  • האם אפשרויות ההסעדה במתחם נותנות מענה לדרישות תזונתיות מיוחדות?
    כן, מסעדות בתוך המתחם מציעות מגוון אפשרויות כדי לענות על צרכים תזונתיים מיוחדים כולל אפשרויות צמחוניות, טבעוניות, ללא גלוטן, וכשרות, כדי להבטיח לכל המבקרים חוויה קולינארית נעימה. 🍽️

יתרונות הביקור במתחם LEGO® X-TREME בפארק דויטשלנד במינכן

חקר מתחם LEGO® X-TREME מציע שילוב של חינוך ובידור שאין שני לו באזור. הנה כמה יתרונות מרכזיים:

  • הזדמנויות חינוכיות: מבקרים בכל הגילאים יכולים ללמוד על הנדסה, אדריכלות ויצירתיות באמצעות תערוכות וסדנאות מעשיות.
  • מגוון רחב של אטרקציות: החל ממתקנים אינטראקטיביים ועד העתקי לגו מפורטים, יש משהו לכל תחומי עניין וקבוצת גיל, המבטיח ביקור בלתי נשכח למשפחות, חובבי לגו ומטיילים בודדים כאחד.
  • סחורה בלעדית: חנות המזכרות מציעה ערכות לגו ייחודיות ומזכרות שאינן זמינות בשום מקום אחר, מה שהופך אותה לאוצר בלום לאספנים.
  • סדנאות יצירה ויצירה: סדנאות אלה מספקות פורקן יצירתי למבקרים להביע את עצמם, ומשפרות את כישוריהם באומנויות ומלאכות תוך כדי הנאה.
  • חוויות אוכל חדשניות: עם בתי קפה ומסעדות על פי נושא, המבקרים יכולים ליהנות מחוויות אוכל ייחודיות המשלימות את הרפתקת לגו.
  • אירועים ואירועים מיוחדים: המתחם מארח אירועים שונים לאורך כל השנה, ומספק למבקרים חוויות ייחודיות וסיבות לחזור.
לחזור למשהו ספציפי?
Powered by GetYourGuide
error: Content is protected !!